Happy Plugs föddes ur en enkel fråga: varför finns inte hörlurar i färger som matchar ditt humör och din stil? År 2011 kunde grundaren Andreas Vural inte hitta ett färgglatt par till sin flickvän – så han målade ett själv. Responsen var överväldigande och det blev starten på Happy Plugs. Vårt mål är att skapa hörlurar som kombinerar funktion, stil och personlighet på ett sätt ingen annan gör.
2016 blev vi ett globalt varumärke med över 10 000 återförsäljare i mer än 70 länder och miljontals nöjda kunder. 2019 tog vi nästa steg och lanserade modeinriktade samarbeten med bland annat H&M, Urban Outfitters och Saint Laurent. Happy Plugs blev ett fashion tech-brand, där hörlurar är lika mycket ett stiluttryck som ett verktyg.
Idag skapar vi produkter som förgyller vardagen med färg, känsla och kvalitet. Vi utmanar oss själva varje dag för att skapa hörlurar som ger mer – både i form og design och upplevelse. Vår framtid handlar också om hållbarhet. Vi tror att stil och ansvar kan gå hand i hand, och vi arbetar aktivt med att minska vår påverkan genom bättre material och mer hållbara förpackningar.
Tyvärr, eftersom tillverkarna inte gör manualer eller guider på alla språk, kan vi inte garantera att en lokal språkmanual ingår för artikeln.
- Om du är osäker på en manual tillgänglig på önskat språk, kontakta oss bara så gör vi vad vi kan för att hjälpa till.